27 jaar Ordelman Administraties

Het verhaal van Ordelman Administratie begon in 1995 tussen de momenten van de economische crisis van de jaren 80 en de internetzeepbel van 2001. In Europa bouwen de overheden aan de huidige Europese Unie. Berichten worden nog per post verstuurd en smartphones zijn nog niet helemaal geïntegreerd in de maatschappij. Internet komt in razend tempo op als platvorm, waarop we zelfs nog komende decennia zullen verder bouwen. De kansen in de administratie en adviesmarkt maken mede door deze frisse technische ontwikkelingen een voorzichtige, maar zekere groeiontwikkeling door.

In 1995 zagen wij dat veel bedrijven nog worstelde met de opkomende, technische mogelijkheden van Internet en snel wijzigende dienstenmarkt. Als ervaren administrateurs stapte wij in deze markt. De stap naar de administratie- en advieswereld waar we de tot dat moment nog in loondienst hadden gewerkt.

De klant staat bij ons centraal

Dit jaar, 27 jaar later, zien wij dat er enorme vooruitgang is geboekt op technisch vlak en op onze dienstverlening. Administratie en Accountantskantoren zijn omgebouwd tot ware advieskantoren waar de ondernemende en de particuliere klant volledig wordt ontzorgd. Wij hebben ervoor gekozen om een klein kantoor te blijven waar onze klanten centraal staan. Wij bieden onze klanten sindsdien steeds meer diensten waar zij echt op zitten te wachten. Ook kiezen wij om de technische ontwikkeling als een van de eerste in huis te hebben.

Clouddiensten, waaronder administratie- en adviessoftware, die (bijna) automatisch facturen en bankafschriften verwerken maken het mogelijk eerder, efficiënter belangrijke informatie beschikbaar te hebben, waarmee de adviseur het op-maat-advies vervolgens op basis van actuele gegevens aan u verstrekt. Komend decennium zal deze ontwikkeling naar verwachting verder in stroomversnelling komen. Via onze Eijgen-organisatie bieden we sinds een aantal jaren bedrijfsfinancieringen aan en hebben we op elke ondernemersvraag vanuit de klant de juiste expertise onder 1 dak.

Bij Ordelman-Administraties gaan we mee in opkomende trends. Klanten krijgen toegang tot Clouddiensten, waarbij zij via een klantportaal actueel inzicht hebben in hun eigen gegevens. Op-maat adviezen worden elk jaar op gezette tijden verstrekt.